Feel Free to Click!

Thursday, August 25, 2011

Forever 21

Assalamualaikum w.b.t

Semua sihat? Saya harap semua sihat hendaknya, well actually just nak share siapa mahu looks forever 21, well of course every body deserve to looks young and healthy right. Siapa tak nakkan? Anybody?

Korang tahu tak ramai orang-orang sekarang tidak kira umur belasan atau puluhan tahun sangat ambil peduli tentang keadaan wajah dan penampilan ye dak? Macam-macam dia orang tempek untuk kelihatan cantik menawan. Tidak kurang juga yang sanggup berbelanja ratusan ribu ringgit untuk mendapatkan wajah yang cantik berseri expecially gegirls and ladies right. Tidak lah salahnya perbuatan itu, tapi kalau kita ini berbelanja secara berlebihan kan namanya amalan syaitan nirojim, sebaik-baiknya kita hindarkan.

Ada pula itu, sesetengah kaedah yang di tawarkan dalam bidang kosmetik ni berbahaya untuk di pakai dan di gunakan, banyak kemunculan produk-produk baru yang tidak memenuhi piawaian yang di tetapkan! alamatnya diri sendiri yang sengsarakan. So BEWARE okeh!

Well saya tidakla mahu membebel berjela-jela.....:D
Bersempena dengan Lebaran yang bakal menjelang lagi beberapa hari ini, mesti ramai yang mahu tampil cantik berserikan? Look like forever 21, well semua pasti mahukan!
well cepat get this deal khas untuk lebaran di jamin selamat dan mesti muka tampil anggun dan cun melecun!!! hehehe

drummm roll.....

MAD Deal of the Day: RM59 instead of RM614 for One Session of Skin Perfecting X'Black Charcoal Solutions Therapy + Eye & Neck Treatment at De Skin Beauty Centre, Puchong.
http://www.churpchurp.com/thestorymoryforall/share/DeSkinBeauty

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...